top of page

Переведення у

 житловий / нежитловий фонд

        Найчастішими об'єктами переведення в житловий/нежитловий фонд стають квартири на нижніх поверхах, що відводяться під комерційні заклади, мансардні або цокольні поверхи, які перебудовуються з метою отримання житлового простору, а також окремі будівлі або споруди з наміченими змінами функціонального призначення. Щоб почати процедуру присвоєння їм нового статусу за допомогою NIKO GROUP, потрібно в першу чергу підписати договір про надання послуг і оформити нотаріальну довіреність на представлення нами ваших інтересів в органах державного управління - ДАБІ, Департаменті архітектури та містобудування, Госгеокадастреї та інших.

   Потім слід надати:

  • копії вашого паспорта та ідентифікаційного коду;

  •  документи на земельну ділянку, яка належить об'єктові нерухомості або відведена під будівництво;

  • проєкт, будівельний паспорт або містобудівні умови та обмеження.

       На основі цих документів ми створимо оптимальну стратегію для отримання необхідних дозволів. Якщо якихось паперів буде бракувати, засмучуватися не варто. Ми обов'язково допоможемо з їх збиранням та/або оформленням.

 

Як проходить процедура отримання документів чи зміни статусу об'єкта

     Процедура переведення в житловий/нежитловий фонд ділиться на два етапи. Перший передбачає наступні дії з нашого боку:

  1. Складання технічного звіту про можливість зміни функціонального призначення об'єкта.

  2. Одержання листа про згоду від Департаменту архітектури та містобудування.

  3. Отримання планів місцевості з масштабами 1:200 та 1:500

  4. Розробка передпроєктної документації.

  5. Отримання містобудівних обмежень.

  6. Виготовлення проєктної документації.

  7. Отримання повідомлення про початок будівельних робіт СС1 (СС2, СС3).

 

      Далі ви приступаєте до підготовчих та будівельних робіт. Після їх завершення ми:

  1. Подаємо в ДАБІ декларацію про введення об'єкта в експлуатацію для проведення реєстрації.

  2. Отримуємо цю декларацію в зареєстрованому вигляді.

  3. Отримуємо нову поштову адресу для об'єкта.

  4. Реєструємо право власності в Державному реєстрі прав на нерухоме майно.

 

  Всі ці кроки за участю наших юристів, інженерів БТІ, землевпорядників та інших фахівців проходять узгоджено, досить швидко і, що найголовніше, гарантовано призводять до позитивного результату. Якщо вас цікавить саме такий, звертайтеся!

 

bottom of page